Daisypath Happy Birthday tickers

20 Mayıs 2010 Perşembe

Bütten Kızım :)

Dillendikçe daha bir tatlı oldun, derdini anlatman, isteklerini belirtmen hem senin için hem de bizim için o kadar rahat ve keyifli oldu ki... :) Cümleler kurabiliyosun.
Mesela, -anne bütten, bütten(lütfen) ya,
-anne budaya otuy.
-dedecim paaka dötüüsün. (Dedecim parka götürsün)
-hoppalada oynicam. sen de del anne.
-anne, baba yeyde? (Baba nerde)
-bende okuga gelcem, anne bap okicam (anne kitap okuyacağım)
-anne ben oğuncak oynicam (oyuncaklarla oynayacağım)
Evdeki salıncağına park diyosun. Sabah kalkar kalmaz salıncağın yanına gidip "ben paaka bincem" diyip oturuyorsun salıncağa. Sonra da baban ya da ben başlıyoruz seni sallamaya.
Birlikte bulaşık makinesini boşaltıyoruz, oyuncaklarını topluyoruz, çamaşır makinesine çamaşır koyup, çamaşır çıkarıyoruz (bana da ev işlerinde yardım etmeye başladın anlayacağın.) seninle vakit geçirmek çok zevkli şeker kızım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...