Daisypath Happy Birthday tickers

21 Haziran 2012 Perşembe

Her sabah bir dondurma


Her sabah bir dondurma yemeyi alışkanlık haline getirdim. Sabah uyandıktan sonra bir biberon süt ardından da bir dondurma harika gidiyor, denemelisiniz, ben çok seviyorum. Ağzım, yüzüm, kıyafetlerim bazen de koltuklar birazcık çikolata olsa da insana mutluluk veren çok güzel bir şey :)
Bu aralar evciliğe takmış durumdayım. Alıyorum elime Çilek kızlarımı, gidiyorum ya annemin ya da babamın yanına "hadi oyun oynayalım, evcilik oynayalım" diyerek sıkıştırıyorum onları. İlgim sürekli oyundan yana, bu arada arkadaş çevremde arttı. Apartmanda benim yaşımda bulunan çocuklarla görüşüyoruz, zaman zaman aramızda "ben bilirim, ben daha büyüğüm, ben yaparım" tartışmaları çıksa da annelerimiz orta yolu bulmada bize yardımcı oluyorlar. Seneye de anaokuluna başlıyorum, annem orda daha çok arkadaşım olacağından bahsediyor. Bakalım nasıl olacak!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...