Daisypath Happy Birthday tickers

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Mobilya dönüşümü

Beni büyüttü, şimdi de kızımı büyüten yatağım. Okula giderken zorlanarak ayrıldığım sıcacık kahverengi boyalı, parlak vernikli, sunta karışımı olmayan, ağır, yapılı, heybetli sevgili yatağım benim. Okuldan geldiğimde düzenlenmiş şekilde, üzerine pencereden yansıyan güneş ışıklarıyla beni bekleyen sıcacık yatağım. Onunla neler paylaşmadım ki, okuldan alıp geldiğim romanlarımı bir solukta okuduğum, romanı bitirir bitirmez tatlı bir yorgunlukla uyuyakaldığım, yazılı günlerinde sabahın en erken saatlerinde kalkıp sıcacık yatağımın içinde ders çalıştığım günleri nasıl unutabilirim. Paylaşımlarım çok fazla benim yatağımla işte. Şimdi de kızım devraldı onu. Onun yaşanmışlıkları olacak  benim emektarımla.
Yalnız rengini pek sevmedi bıcırık. Bende yenisini alacağıma sapasağlam olan yatağımın rengini değiştirip biraz da rötuş yaparsam bir çocuğun ruhuna hitap edeceğini düşündüm. Küçük bir araştırmadan sonra başladım dönüşüme. Bu konuda sevgili eşimden de yardım almadım değil. Verniğini ve boyayı zımparalayıp üstünden ahşaplar için kullanılan beyaz boyayla boyadım. 5 kat boya yaptım diyebilirim. kelebek figürlü bir stencil çalışması yaptım. Verniğimizi de sürdükten sonra oldu size beyaz renkli, pembe mor karışımlı kelebeklerin uçuştuğu bir çocuk karyolası. Benden sonra kızımın; üzerinde  hayaller kurduğu, kitap okuyup evcilik oynadığı yeni bir macera başlamış olacak sevgili yatağım için.
 Fotolarını da bir sonraki yazımda ekleyeceğim inşaallah. Şimdilik bu kadar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...