Daisypath Happy Birthday tickers

28 Ocak 2010 Perşembe

Güya tatile girdik :((

Bir hevesle beklediğim şu tatilin tadını çıkaramadan tatil bitecek ona üzülmeye başladım yaaa:(( Tatilin başlamasıyla havalar da soğudu,ayaz kesiyor ortalık. Dışarı çıktığından da bişi anlamıyor insan. Bir an önce eve atayım kendimi diyorsun, çocuk olunca da daha bir tedbirli olmaya çalışıyosun. Klimalar hak getire bu soğuğa, 24 saat çalıştıkları halde "ıııhh" ayaklarını ısıtmıyor. Böyle zamanlarda sobayı arıyor insan. İçinde çıtır çıtır odunlar yanarken kenarına bir minder atıp minderin üstünde kedi gibi büzüşerek ısınmayı özlüyor insan.
"Benim tatilimi bu soğuk havalar mahvetti" diyerek tümcemi bitirirken çok sevdiğim şairlerden Orhan Veli'yi anmadan geçmeyelim ama di mi? :)

BENİ BU HAVALAR MAHVETTİ

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

ORHAN VELİ KANIK

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...