Daisypath Happy Birthday tickers

2 Ocak 2010 Cumartesi

Nerden Nereye :)

07.07.2008 Duru dünyaya gözlerini açar;pamuk gibi bembeyaz,yanakları al al, cennet kokuludur



12 Ağustos 2008 Kızım bir ayın sonunda bana göre dünyanın en tatlısı-objektif olmak gerekirse-çirkin bir kurbağa prensi andırıyordu.(Sütüm yaramıyormuş -nasıl oluyorsa-)



Saçlarımız dökülünce kel kaldık sanki:))



28 Eylül 2008 Okula başladıktan sonra sütümü sağıp biberonla vermeye başlarız, süt iznimi de kullanıp kızımı beslemeye gelirim ve kızım kilo almaya güzelleşmeye başlar -nasıl olduysa sütüm yarıyor mu ne?!?-(gece 1 saat uyuyup hem kızımı emzirip hem de süt sağardım gündüz için. Derste göz kapaklarımı güçlükle açık tutardım, işkence gibi gelirdi bana o dersler.)



19 Ekim 2008 Gelişimimiz devam ediyor, kilomuz ve sağlığımız iyi.



11 Kasım 2008 Saçımız dökülmeye devam ediyor bunun üzerine baban artık "lepiska saçlı kızım" diyerek seni sevmeye başlıyor.



16 Aralık 2008 Ayağından çoraplarını çıkarmaya bayılıyorsun, onları çıkarıp hemen ağzına götürüyorsun, dünyayı keşfetme zamanı :)



11 Ocak 2009 Yastıksız tam oturamıyorsun, dengeni sağlayamadığından yastık olmazsa sağa ya da sola düşüyosun, oturmak büyük zevk veriyor sana;fakat çabuk yoruyor seni. Yeni yeni saçlarımız çıkıyor.



1 Şubat 2009 Desteksiz oturabiliyorsun artık. Arada bir arkaya veya yana düşme gibi kazalar da yaşanmıyor değil :))



2 Şubat 2009 Lepiska saçlarına ilk tokanı taktığım gün. Ne de yakışmış benim güzel, akıllı, minik kuşuma :))



16 Mart 2009 Bizimle kahvaltıya, yemeğe oturmaya başladın artık.Bundan hepimiz zevk alyoruz. Ahh bi de babanın şu sana yaptığı muziplikler de olmasa :))



3 Nisan 2009 İlk ayağa kalkma denemendi ve ben bir yandan düştü düşecek korkusu,bir yandan bu girişimini hayretle karşılama diğer yandan da bunu fotoğraf karesine alma heyecanı ile doluydum.



18 Nisan 2009 Muzu çok seviyordun, şu an hiç yemiyorsun bilmem neden? Saçların nasıl da uzamış bak. Tabii bağlama seviyesinde değil ama bununla da idare ettik :)



16 Mayıs 2009 Yürüme denemeleri, kimi bulursan elini tutup seni yürütmesini istiyordun. Anneannenin çok emeği var kızım sende. Bıkmadan usanmadan beli iki büklüm olup seni sürekli yürütüyodu. Babanın turnuva maçında da durmadın halı saha da şöyle bir tur attın.(O günlerden mi kaldı acaba senin bu "tooopp" sevdan?)



30 Haziran 2009 Kendi kendine yürüme denemeleri yapıyordun, tutunman ve rahat yürüyebilmen için sandalye ve sehpaları düzenlemiştim.



Dışarıda da yürümek istediğin için ayakkabı almak zorunda kalmıştık. İlk ayakkabılarındı, altı yumuşak ve bezdi, Lc Waikiki'den almıştık, minicik ayaklarına deri ayakkabı maalesef o zaman bulamamıştık.



07.07.2009 1 yaşına giriyosun, doğum gününde peri gibiydin.Neler olduğunun farkında değildin, ortalıkta dolanıp duruyordun, şaşkın şaşkın etrafında olup bitenlere bakıp anlamlandırmaya çalışıyodun. Çok güzel ve sevimliydin o gün.



9 Eylül 2009 Bizimle sağlıklı iletişim kuruyosun, ilk kitabın sözcükler ve bunların karşıladığı kavramlardı.Sürekli bana, babana okutuyordun, ilgiyle sende dinleyip, kendine göre bir dille bize kelimeleri söylerken eşlik ediyodun.



11 Ekim 2009 Taklit dönemi, Merak ve Öğrenme güdüsü; babanı taklit ederek bilgisayarla oynuyorsun, her seferinde de bilgisayarda tuhaf değişiklikler oluyor.



15 Kasım 2009 Merak ve öğrenme güdüsü, benim çantamın içindekileri dışarı çıkarma, cüzdanımdaki kartları çıkarma, rujumu yüzüne,boynuna sürme olarak kendini gösterdi. :)) Birlikte boyama, yazı çalışmalarına da başladık, bi de kâğıt dışındaki şeyleri boyama huyumuzdan da vazgeçsek daha da güzel olcaktı ya hadi neyse!?





29 Kasım 2009 Ne istediğini, neyden zevk aldığını biliyosun ki bu da bize büyük bir rahatlık veriyor. "Bağımsız Bir Birey" olma yolunda sağlıklı bir şekilde ilerliyosun kızım, inşallah da devam edecek.



9 Aralık 2009 Kendi kendine merdiven çıkabiliyosun ve başarmanın tadına vardığında zevkten dört köşe olmuş bir Duru görüyorum karşımda.



23 Aralık 2009 Babanla akvaryumdaki balıklarımızı beslerken.



1 Ocak 2010 Her şeyin farkındasın, her şeyi anlıyorsun, seni seviyoruz ve seninle gurur duyuyoruz kızım.




Minik çirkin ama sevimli bir kurbişten güzel, sempatik, akıllı, hümanist bir periye dönüştü benim şeker böcüğümm :))

Senin büyüme sürecinde sürekli internetten ve kitaplardan edindiğim bilgilere başvurdum, doktorlara danıştım ve gerçekten çok faydasını gördüm. Ruhsal ve bedensel olarak sağlıklı bir birey yetiştirmek içinde devam edeceğim bunlara. Çünkü her ikisi de çok önemli.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...