Daisypath Happy Birthday tickers

11 Nisan 2010 Pazar

21 Aylıksın Meleğim

21 aylık oldun benim güzel meleğim. Her gün farklı bir deneyim yaşıyoruz seninle ilgili; bu bize hem şaşırtıcı hem de komik geliyor.Konuşmaların, davranışların her şeyinle ilgiyi üstüne çekmeyi başarıyorsun benim edalı minik kızım :)
Kelime hazinemiz genişliyor her geçen gün. "Ayakkabı"ya "Apokı", "Atatürk"e "Atatük",
"kedi"ye "tedi"... diyosun. Cümleler kurabiliyosun, anlamlı olarak üç sözcükten oluşan cümleler kuruyosun. Bugün benim için değerli bir şeyi kırdın, eve geldiğimde bana gelip "Anne kııdım" dedin. Üzüldüm;fakat sen daha değerlisin.
Sana söylenen veya seninle ilgili konuşulan her şeyi anlıyorsun, bu yüzden artık iletişimimizi daha rahat kurabiliyoruz seninle. Köpek dişlerini çıkarıyosun, canın çok yanıyor, "anne aciyoo" diyosun elini dişlerine götürerek. Kızım biraz şurup verelim acısı geçsin diyoruz, şuruptan nefret eden sen, canının acısından, şurup içmeyi kabul ediyosun ve kuzu kuzu şurubunu içiyosun. Oy annesinin kuzusu, kıyamam ben sana. Yatağa gidiyoruz uyumak için uyku tutmuyor bir türlü seni. Dişler uyutmuyo ki seni. Bir zaman sonra "anne deçti" diyip rahat bir uykuya dalıyosun. Seninle yaşamak çok güzel bebeğim.(Zaman zaman zorlanmıyorum değil hani, bunu da belirteyim de minik kuşum. Hayat toz pembe değil çünkü.)
Şiir dinletim ve 19 Mayıs Bayramı'nın hazırlıkları olduğu için seni biraz ihmal edebilirim annecim. Elimden geldiği kadar telafi etmeye çalışacağım bebeğim.
Seni çok seviyorum benim değerli kızım. (Annen)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...