Daisypath Happy Birthday tickers

26 Eylül 2010 Pazar

Park Gazisi

Cuma günü okuldan erken çıkmış, seni babaannenden alıp oyun parkına gitmiştik, orda kötü bir kaza geçirdin, top havuzunda hoplayıp zıplarken ayağının burkulmasıyla bastın çığlığı. Canım benim nasıl ağlıyordun öyle, "anne aciyo, anne aciyoo" diyip duruyordun, önce kırıldığını sandım; kontrol ettim kırık yoktu, nolur ne olmaz diyip tıp merkezine götürdüm, baban da okuldan geldi, çok şükür herhangi bir sorun olmadığı, sadece burkulma olduğunu öğrenince rahatladık. 2 gündür ayağın sargılı bir şekilde " anne beni al, baba beni şuraya dötür" diyerek kucağımızda dolaştın, ayağın çok acıdığı için üstüne hiç basamıyordun, neyseki bu gün ayaklanıp topal topal etrafta yürümeye başladın. Rabbime şükürler olsun ki daha önemli bir şey başına gelmedi bebeğim, Rabbim çocukları özürlü olan insanlara sabır versin, çok zor bir durum, manevi olarak yıkılıyor insan. Onu o halde görmek her gün zor gelir ya insana, Allah yardımcıları olsun. Senin "aciyoo" demen bile bizi çok çok üzüyordu, kimbilir onlar neler yaşıyordur.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...