Daisypath Happy Birthday tickers

13 Şubat 2011 Pazar

Oyun oyun oyun



"Hadi anne oyun oynayalım, hadi baba oyun oynayalım, hadi teyze oyun oynayalım..." her an oyun oynamak istiyosun, önüne kim gelirse dede,anne, baba, anneanne, hala, amca,teyze,abla, abi... oyun oyun oyun diyosun. "Hiç yorulmuyor musun sen" demekten kendimizi alamıyoruz bazen, hızına yetişemiyoruz çünkü senin.İşten gelir gelmez başlıyor seninle hareketliliğimiz, parktı,oyundu, kitaptı, gezmeydi derken tükenmiş bir şekilde yatağa giriyorsun akşam.Biz de yorgunluktan yatağı zor buluyoruz, bazen kendime vakit ayırmayı özlediğimi fark ediyorum;ama ne fayda aynı hızda ertesi günde devam maratona :))) Tatlı yorgunluklar di mi ama :)
Ev işlerini bile oyuna çevirir olduk, ben bebek oluyorum sen anne birlikte kapı silip, toz alıyoruz, bulaşıkları makineye yerleştiriyoruz, ben komşu oluyorum, sende komşu oluyosun birbirimize oturmaya gidiyoruz, birlikte börek yapıyoruz zevkinden dört köşe oluyosun. Bir oyun bitiyor sonra başka bir tane geliyor ardından... Bir süre sonra ben pes ediyorum, babaya havale ediyorum, bu defa onunla başlıyosunuz oyunları sıralamaya. An geliyor kendi kendine oyalanıyorsun, ya kitap okuyosun ya da elinde aile resimlerine bakıp yorumlar yapıyosun, akvaryumdaki balıklarla sohbet ediyosun, evcilik oynuyosun onlarla. Tabi bu zamanlar kısa sürüyor, hemen anne babaya bir u dönüşü yapılıveriyor tarafından. Teyzoşla vakit geçirmek de en büyük hobilerinden biri oldu ayrıca. Teyzeni çok seviyosun, seni sıkarak, hırpalayarak da sevse yine de ondan vazgeçemiyosun. Tabi ki bende :)



(2 yıl 6 ay 2- 3-4 haftalık)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...