Daisypath Happy Birthday tickers

11 Ocak 2014 Cumartesi

2013 Yılı İlklerin Yılı

Bizim ve senin için ilklerin yılı oldu 2013. Resmî olarak anaokuluna başladın ve dolayısıyla ilk öğretmenin, okulda ilk günün, ilk tören kutlamaların, ilk şiir okuman, ilk yıl sonu gösterin... Anlayacağın ailemiz için ilklerden oluşan bir yıl hazırlamış gibiydin kelebeğim bize :)
Okula giderken ilk gününde senden çok ben heyecanlıydım, karne gününde farklı, tatlı bir telaş vardı bende. Sanki karneyi sen değil de ben alıyordum, ne bileyim işte veli olmak da farklı bir şeymiş, onu da tatmak varmış kaderde sayende :)
İlk 23 Nisan gösterilerimiz için öğretmenin sana şiir vermesine bile ne kadar çok sevinmiştim, oysaki ne kadar doğal bir durum. Ama gel de sen onu annene sor, çook mutlu olmuş, "Hadi Duru şiirini ezberleyelim, bak şunları yap okurken" diye ne direktiflerde bulunmuştum. O gün gelip çattığında da senin o anki heyecanına ortak olmak çok güzel bir duyguydu benim için. "Anne çok heyecanlıyım." diyordun bana. " Şiirini okuyup, gösterini sergiledikten sonra rahatlamıştın, okulun bahçesinde koşturup durdun arkadaşlarınla. Ben de gözlerimle koşturup durdum seninle :) 23 Nisan 2013 İlk tören kutlamamız ve İlk şiirimiz:

Kararmamış bir gök var
İçimde
Rengarenk gökkuşağı ile kaplı...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...