Daisypath Happy Birthday tickers

17 Kasım 2009 Salı

Anne 28 Yaşında

Bu gün benim doğum günüm, en güzel yaşlara doğru ilerliyorum, insanın hayatında hemen hemen istediği her şeyi gerçekleştirdiği, hayatının tadını çıkaracağı zamana doğru 30'lu yaşlara doğru ilerliyorum. Gelecek kaygısının azaldığı, belli bir kariyere sahip olduğu, mutlu ve huzurlu bir evliliğe, sağlıklı bir çocuğa sahip olduğu, dünyada "kendini gerçekleştirme" safhasına geldiği döneme yaklaşıyorum.
Çocukça düşüncelerden, davranışlardan sıyrılıp,mantığın ön plana çıktığı belli bir olgunluğa ulaşma dönemi.
Önceden olsa "ah, vah, tühlerle yaşlandık gidiyoruz" şeklinde yakınmalarla geçirirdim bu günü;fakat 1 senede insan o kadar değişiyor ki kendi bile inanamıyor bazen bu değişime?!? Özellikle bir meleğin Kazım'la kurduğumuz küçük yuvamıza dahil olmasıyla daha çok belli ediyor bu değişim kendini.
Ömrümde Rabbim tarafından bana bahşedilen en güzel hediye eşim ve bebeğim...
Teşekkürler Rabbim

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...