Daisypath Happy Birthday tickers

13 Kasım 2009 Cuma

Bir Gülüşün Dünyaya Bedel Duru...

Nasıl bir duygu bu, annelik...Bazı zamanlar sana bakıyorum, -kendi kendine oynamana, bizi oyuna çağırırken yaptığın şaklabanlıklara- bir an aklıma "sensizlik" geliyor. Hemen aklımdan savuşturuyorum o kötü düşünceleri.Sensizliği düşünmek istemiyorum.Ders çıkışı babanın gelmesini beklemek yerine hemen gelip seni almak, seninle vakit geçirmek istiyorum.Sonra anne-babasızlık geliyor aklıma, bir çocuğu nasıl etkileyebileceğini düşünüyorum.İçim daha da acıyor o zaman.Bilmiyorum bu hafta karmaşık duygular içerisindeydim işte. Belki öğrencilerimden etkileniyorum,küçük yaşta annesiz kalmış, anne şefkatine muhtaç çocuklarla yaşadıklarımdan dolayı belki de bu tarz şeyler aklıma geliyor, bilmiyorum. Bu gün çok mu duygusalım anlamadım ama ne bilim işte tuhaf düşünceler,duygular.
Dilerim Allah'tan uzun, sağlık, huzur ve mutluluk dolu yıllar senin olur. Seni çok seviyorum kızım. Yüzündeki bu tebessüm, gözlerindeki bu içten gülümseme, kahkahan hiç solmasın kızım. Dilerim Allah'tan senin için hazırladığım bu sayfayı geleckte tebessüm ederek okursun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...