Daisypath Happy Birthday tickers

20 Aralık 2010 Pazartesi

Ama neden?


Duru'nun bu aralar dilinden düşürmediği "AMA DEDEN?" sözcükler arasında yerini aldı. Her şeyin nedenini sorar oldu, "anne bu deden(neden) çalışmıyo, ağlayan bir çocuk gördüğünde ama deden ağlıyo, seyrettiği ve çok sevdiği sevgili cayuu çizgi filmi bittiğinde ama deden bitti, üst kattaki komşunun tıkırtılarını duyduğunda "anne bu ne" sorusundan sonra ama deden temizlik yapıyo, ama deden ev kirleniyor, ama deden rüzgar toz getiriyo... ama neden, neden, neden...
Dediğim gibi bu bu aralar bitmek tükenmek bilmeyen her şeyin nedenini öğrenme isteğin var, bu bizi zaman zaman zorlasa da bunun senin gelişim döneminle ilgili olduğunu bildiğimiz için "ama deden"le soruların dahil hepsine cevap vermeye çalışıyoruz canım. Bazen bizim de nedenini bilemediğimiz soruların da olmuyor değil hani :)
Anneannenle bugün gittiğin mevlitte sizden uzakta oturan kadınların arasında konuştuklarını "anneanne ama deden ben onları duyamıyorum" sorusuna kadar sormuşsun ki anneanneciğine Rabbim daha çok sabır versin. Yarın dayının yanına yapacağınız seyahatte 45 dakika boyunca anneannene "ama neden?" şeklinde soruların devam edeceği ve arabaya biner binmez "ben cıkıldım" demeye başlayıp dayının evine varana kadar zaman zaman "cıkıldım ben" lafını tekrarlayacağın için kadıncağızın ve dedenin işi zor. Rabbim onlara sağlık, sıhhat, huzur, uzun ömür nasip eylesin inşaallah.
AMA NEDEN DURUU?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...