Daisypath Happy Birthday tickers

11 Aralık 2010 Cumartesi

Fotoğraf Çekmeyi ve Poz Vermeyi Seviyorum


Bulduğum yerde fotoğraf makinesini elime alıp basıyorum düğmesine, gördüğüm, hoşuma giden, benim ilgimi çeken her şeyin resmini çekiyorum; bazen de anneme "anne, hadi beni çek" diyip güzel güzel pozlar veriyorum, annemle aramızdaki iletişimi çok seviyorum, bazı zamanlar ikimizin de hoşlandığı şeyleri yapıyoruz, bazı zamanlar da ben diretiyorum benim istediğim etkinlikleri yapmak için.
Zaman zaman anneannemgilde kalıyorum, çünkü orda benim "bella akadaşım var" onunla oynuyoruz ya da teyzem Hatay'dan anneanneme geleceği zaman ben eve gitmek istemiyorum;çünkü teyzemi çok özlemiş oluyorum, annemle babam okuldan beni almaya geldiklerinde , eve gitmemek için ortalığı yıkıyorum; bu en doğal hakkım benim öyle diyil mi? :))
Anne ve babamla vakit geçirmeyi seviyorum, babamla; atçılık, güreş, top atma, sıkarak birbirini sevme, saklambaç, kovalamaca gibi hareketli oyunları annemle ise; kitap okuma, resim yapma, evcilik oynama, bebeği yıkama, el boyama, ip atlama, şarkı söyleme, dans etme,temizlik yaparken yardım etme, etkinlik yapma gibi oyunları oynuyoruz. Akşam yatana kadar annemgille bu tarz etkinliklerimiz devam eder. Ben yatınca da kendi işlerine bakarlar.
Bazen anne-kız alışverişe çıkarız ya da iki anne kız üç kapı dolaşmadan eve gitmeyiz, sanırım anneannemdan bize geçmiş bu gezme alışkanlığı :)
(2 Yıl 5 Ay 4 Gün)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...