Daisypath Happy Birthday tickers

24 Ekim 2011 Pazartesi

Öğyenmedim, biliyoyum


Son bir aydır dilinden düşmeyen kelimeler oldu bunlar: "öğyenmedim, biliyoyum".
Yeni şeyler yaptığını gördüğümüzde "Aa Duru öğrenmişsin kızım" şeklinde tepki verdiğimizde senin cevabın aynen şu oluyor: "hayıy öğyenmedim, ben zaten biliyodum"
Salıncağa kendi kendine binmeyi başardığında, salıncakta ayakta durup kendi kendini sallamaya çalıştığında, topu ayağınla futbolcular gibi sürerek oynamada, kendi kendine pijamalarını giyip çıkarmada(7 Eylül 2011), denizde yüzmesinde, çamaşır asmasında verdiğim şaşırma ünlemlerinden sonra onun verdiği ve bizim de ezberlediğimiz kelimeler oldu "hayıy ben öğyenmedim, zaten biliyodum"
Evet, sen öğrenmemişsin, izleyip gözlemlemiş, bir yerlere kaydetmiş ve zamanı gelince o kaydedilenler yavaş yavaş ortaya çıkmış, sen zaten biliyomuşsun kızım :)))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...