Daisypath Happy Birthday tickers

11 Mayıs 2009 Pazartesi

Değişiklik zamanı


Bloğa biraz renk gelsin istedim ve küçük bir değişiklik yaptım. Hafta sonunda kızım, annem ve sevgili öğrencilerimle pikniğe gittik. Son sınıf oldukları için hepsinin içi buruktu;ama mutluydular eğleniyorlardı arkadaşlarıyla son defa.Kızımın keyfine diyecek yoktu. Sürekli abileri, ablaları kucaklarından indirmediler maymunumu. Uyku uyuma deseniz o kadar çocuğun içinde uyur mu yaramaz! Uykusu iyice bastırınca takati kalmayıp biraz şekerleme yaptı şeker. Bu güzel geziden resimleri yarın ekleyeceğim inşallah! Çünkü ben fotoğraf makinesini unuttuğum için çocukların makinesiyle çektik.
Gün sonunda çok yorulmuştuk hepimiz, eve gelir gelmez Duru, ben güzel bir banyodan sonra ikimizde sızmışız. (Diş ağrımızdan dolayı gecenin iki buçuğunda kalkıp oturup oynamayı saymıyorum. Küçük insan Duru'nun ilk dişleri geçen nisan ayında çıkmıştı. Uff neler yaşamıştık...)Duru'nun yemek yerken girdiği en son hâl bu oluyor. Burada paylaşmak istedim. Burda şaşı çıkmışsın bebişim, ilerde baban bu halini arkadaşlarına gösterip çok dalga geçecek gibi geliyor bana :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...