Daisypath Happy Birthday tickers

29 Mayıs 2009 Cuma

Duru Kızın Halleri

-Okulun son günleri olduğu için yazılı, performans ödevleri, davranış notları vs. işlerin yoğunluğundan kızımın sitesine bişi yazamadım. Kusura bakma canım benim. Seninle yaşadıklarımızı özetleyeyim annecim:
Babanın öğretmenler arası futbol turnuvasına seyirci olarak sende katıldın. Seyirci olarak katılmak pek hoşuna gitmedi ki bir de babanla sahada top koşturdun. Babanın futbol fanatiği olması kötü oldu; çünkü şimdiden kızımla maç seyredeceğiz, halı saha maçlarına götürüp tezahürat yaptıracağım demeye başladı. Evlenmeden önce hiç sevmezdim futbolu, şimdi canım babanın sayesinde yorum bile yapıyorum maç sonrası.



-Babaannenlere giderken şeker kızımı bir güzel süsleyip püsledim çıkardım dışarı. Bir an önce yaz gelmesini bekliyordum kızım, seni böyle cıbıl cıbıl görüp her tarafını ısırmak için... Şimdi hatır hutur ısırıyoruz valla babanla ben seni bilgin olsun :) Sakın kızma bebeğim! Sende bu kadar tatlı olmasaydın napalım...(Sen bizim için değerlisin bebeğim, bizim için dünyanın en güzel, en tatlı bebeği sensin canım benim)Seni seviyoruz... (Baban ve Annen)



-Meleğim sen şimdiden makyaj yapmaya başladın, napıcaz biz? :)Keçeli kalemleri aldığın zaman eline, defter yerine ağzına götürüp onun tadına bakmayı tercih ediyorsun. Ne kadar ben sana çizeceğin yeri göstersem de "ııııhhhh" işe yaramıyor...Oral dönemde olduğun için şu an her şeyi ağzınla tanımaya çalışıyorsun normal bir durum yani...:) Sana salatalığı çok sevdiğini söylemiş miydim? Mis kokulu, hormonsuz salatalıkların çıktığı şu günlerde eline bir salatalık alıp kemirip duruyorsun onu canım kızım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...