Daisypath Happy Birthday tickers

13 Ağustos 2009 Perşembe

Yayla kızı;Duru




Uzun, zevkli, dinlendirici bir yayla sezonunu da böylece kapatmış olduk. Orda neler oldu? Üç dişini birden çıkardın, inek sütünü ağzına almayıp keçi sütünü lıkır lıkır içtin. Bol bol süt takviyesiyle sana dişlerini çok rahat çıkarmana yardımcı olduk kızım. Hiç sunî bir şey vermedim sana. Sebzesinden meyvesine, suyuna her şey tabiattan doğrudan sana geldi kızım. Çok mutluydun orda çok. Annen salıverdi seni, sende doyasıya gezdin, inceledin(her şeyi ağzına götürdün, sürekli göz hapsindeydin),toprakta oturdun, keçilerle, tavuklarla vakit geçirdin.Özetle seni "saldım çayıra mevlâm kayıra" yaptım. Faydasını da gördük, göreceğiz de. (Bağışıklık sisteminin her şeye alışması lazım ki dirençli olasın.) Bu arada benim babaannemi ve dedemi de görmüş oldun. Onlara mutluluk kaynağıydın meleğim. Babanı da dağda kekik toplarken görüntüledim anneciğim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...