Daisypath Happy Birthday tickers

29 Haziran 2010 Salı

İletişim kuruyoruz


Tam ve doğru cümleler kurup bizimle tam anlamıyle iletişim kuruyorsun kara gözlü meleğim. Kendi kendine oyunlar üretip oyunlar oynuyorsun, zaman zaman bende katılıyorum oyunlarına. Bir ara parka ve zıp zıpa dadanmıştın; artık o kadar gitmek istemiyosun oralara. Parka gittiğimizde en büyük eğlencen kumla oynamak. Kovayla küreği alıp başlıyorsun inşaatçılığa. Bazen de pastalar yapıyosun kumlardan. Benim yaptığım kuleleri de bozmaya bayılıyorsun. Eşyalarınla ben de dahil senden izinsiz kimsenin oynamasını istemiyorsun. Paylaşmama duygusunun olması da normal bir olgu olduğu için senin yaşıtlarındakiler için o kadar umursamıyorum. Çevrende arkadaşlar olsun istiyorsun;fakat onlarla değil de herkesin kendi kendine oynamasını istiyorsun.
Seninle sohbet etmek hem çok komik hem de çok zevkli. Her şeyi soruyosun, anne bu ne, anne bu ne diye. anlatıyorum, anlarmış gibi bir yüz ifadesi takınıp "hııııı" diyosun. Bayılıyorum o haline minişim benim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...