Daisypath Happy Birthday tickers

30 Haziran 2010 Çarşamba

Kuzenin Alper'in Sünneti


Yeşim halanın çocukları Nadire ablanı ve Alper abini çok seviyorsun, onlara gittiğimizde veya onların bulunduğu yerde bizi hiç gözün görmüyor, öyle ki ayrılma vakti geldiğinde "ıııhhh ben demicem, siz didin. ben buda kaacam." diyip suratını asıyorsun. Bu sevgi tabii ki de karşılıksız değil, aynı şekilde abinle ablan da seni çok seviyorlar, okula gittiğim bir gün seni babaannene bıraktığımızda abiyle ablan da ordaydı. Seninle o kadar güzel ilgilenmişler ki, Alper abin seni ayağında uyutmuş kuzucuk. Neyse Alper abini bu ay halan sünnet ettirdi. Alper abin sünnet olurken "ben kirvemi istemiyorum, Duru'yu çağırın, Duru gelsin" diye bağırmış. Sevgiye bakar mısın kızım.Bunları bilesin, diye özellikle buraya yazıyorum. Sünnetten sonra Alper'in pipisinin kesilişini kına ile kutlayıp, mevlit ile kutsadık. Rabbim hayırlı kılsın inşaallah. Sizin de bu birbirinize olan sevginiz ve bağlılığınız daim olsun inşallah kızım... Aile bağlarınız çok kuvvetli olsun.(Amin)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...