Daisypath Happy Birthday tickers

14 Haziran 2010 Pazartesi

Şiir Dinletim

Senenin başından beri çalışmalarını yürüttüğüm şiir dinletimi 3 Haziran'da gerçekleştirdim. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın tören çalışmaları şiir dinletimi aksatmama neden olsa da ikisini de hayırlı bir şekilde bitirdim. Çok güzel, yorucu ve zevkliydi benim için. Değerli öğrencilerim, sizin gösterdiğiniz çaba, bu çalışmaların başarılı olmasında en büyük etken. Hepinizi seviyorum, canlarım benim. Tam bir takım çalışması içinde oldunuz ve bu bizim başarımız oldu. Teşekkürler size. Şiir dinletimde kullandığım ,sevgili blog arkadaşım Eser'in şiiri dinleyenlerin tüylerini ürperten cinstendi, tabii onu en güzel şekilde seslendiren Burcu'nun katkısını asla unutmamak gerekir. Hepsi de şiirlerini çok güzel okudu. Mert Köse, Yağmur Taktaş, Meltem İşler, Medine Katırcı, Gizem , Mert Ezer, Merve Kaya, Zelal Bülez, Nurseda Çiftçi ve Esra... Sizinle gurur duyuyorum.Harikaydınız :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...