Daisypath Happy Birthday tickers

6 Temmuz 2010 Salı

Adam Olmak


Tuhaf duygu şu babalık…Birçok şeyi baba olunca tatmaya başladığınızı fark ediyorsunuz.Küçük ,minik şirin bir yaratık hayatınıza yön vermeye başlıyor.Daha önce hiç fark etmeden önünden geçtiğiniz çocuk parklarına bu sefer daha bir başka bakıyorsunuz.Kullanılan oyun aletlerinin çocuğunuza zarar verebilecek bir arızası var mı?Gelen tipler nasıl insanlar?Kum havuzu var mı?Kum havuzunda hayvan pislikleri var mı?...Daha önce öldürseler izlemeyeceğiniz çocuk programlarının saatini ezberliyorsunuz ve oturup kızınızla birlikte yorum yaparak izliyorsunuz.(Tıpkı futbol yorumlamak gibi:))Sonra birden büyümüş halini hayal edip kaybedeceğiniz korkusuyla birden irkiliyorsunuz.Sen büyüme kızım ben seninle hep kayu izleyeyim diye geçiriyorsunuz içinizden…Ve anlatamayacağınız,anlatmaya kelimelerin gücünün yetersiz kalacağı birçok duygu kalbinizde birden ortaya çıkıveriyor.Kelimeler duyuyorsunuz sizi çok güldüren,cümleler kuruluyor daha önce duymadığınız ,adım adım ,katre katre hayat süzülüyor kızımla yaşadığım her andan.Eskiler ,adam olmak için askere gitmek gerek derler,ya da askere gitmeyene adam denmez derler.Eskilerin bir yanılgısını fark ediyorum,hayır diyorum eskilere adam olmanın askerlikle bir alakası yok,adam olmak için adam gibi baba olmanız gerek…Kızım, sayende adam oldum,her şeyinle her zaman hayatımda ol,SENSİZ HAYAT ÇOOOOOOOKKKKK BOŞMUŞŞŞ…(BABAN)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...