Daisypath Happy Birthday tickers

20 Temmuz 2010 Salı

Annee,buya hep kum :)


Seninle geçireceğimiz ilk deniz tatilimizdi bizim. Baban da ben de çok merak ediyorduk tepkilerini. Sonunda oldu, Mersin'in Taşucu beldesinden bir yazlık kiralayıp, aldık soluğu mis gibi deniz kokulu bir yerde.
Özlemişim denizi,kokusunu, dalgaların sesini... Babamın yayla sevdası koparmış bizi bir anda denizden, sımsıcak kumlardan... Ben seni koparmayacağım, iki güzel şeyi de farklı zamanlarda kısa aralıklarla yaşaman için her iki yeri de göreceksin.
Sahili görünce ilk tepkin bu oldu: " Annee, buyaa hep kum!" diye sevinçle bağırarak attın kendini kumların içine ve doyasıya oynamaya başladın, hiç sıkılmadın, bizde hiç dokunmadık sana. Denizle tanışman geçen yıl dedengille olmuştu, bu yıl ondan dolayı sanırım hiç yabancılık çekmeden girdin suya, "anne ben yüzüyom, baba ben yüzüyom, biz yüzüyoz" diye de bir şarkı tutturdun denizin ortasında. Keyfine diyecek yoktu, doyasıya eğlendin, eğlendirdin bizi kızım.Her kuma dokunduğunda "anne eyim pis oldu" diyip yanıma gelmen, benim açıklama yapmam, kendi başına simidini takıp suyun içine girme denemelerin, denizin içinde "bıyakın beni" diyip kendi başına yüzmeye çalışman, dalga geldiğinde suyun gözünü yakmasıyla bize "dötür beni", "kuma dötür","çıkar beni","baba al beni" şeklinde cümleler kurman hepsi ayrı bir güzellikti bizim için. Bu 9 günlük gezimizi Mersin'de bulunan cennet-cehennem mağarasıyla sonlandırdık.
Bu arada devrik cümle çok kullanıyorsun şair dilli kızım benim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...