Daisypath Happy Birthday tickers

29 Temmuz 2010 Perşembe

Yayya güzel, ben yayyaya gitcem


Evet, yayla hakkındaki düşüncelerini özetleyen bir cümleyi başlık yapmak istedim. Betonarme binalar yerine dağ, taş, orman, börtü böcek görmek ve bunları kafanda tam olarak anlamlandırdığın için bu sene yayla sezonu bizim için daha eğlenceliydi. Her şeye ve her sese "anne, bu ne, bu ne?" diye soruşun suratını ciddileştirerek bir cevap beklemen, "anne hadi çiçek toplayayalım" deyip birlikte çiçek toplamamız sonra benim elimdeki çiçekleri alıp "bu benim olsun",kendi elindekileri de bana verip "bu da senin olsun" demen, babaannemin keçilerinin yanına gidip onları dakikalarca seyretmen ve onlarla birlikte "beee, beee" demen, dedenin ormanın içinde iki ağaca bağladığı hamağı göstererek "anne bak paaak" deyip parka doğru(hamağa) yol alman, taşlara,toprağa elimize başka bir taş alıp resim çizmelerimiz, çubuklarla atçılık oynamamız, babana "ben yardım yapcam baba" deyip babanla semaveri yakmaya çalışman, kediyi gördüğünde gidip "tedi tedi" diyip okşaman,kayu aşığı olup çıkman ve bize "anne ben yayyu izlicem, bana yayyuu aç" demen(koparırım ben o tatlı dilini:)) daha neler neler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...