Daisypath Happy Birthday tickers

3 Nisan 2009 Cuma

Küçük Kurbağam



Duru Hanım, anne göğsünde uyumaya alıştığı için maalesef uykucu, tembel şirine hiiçç kilo alamamıştı. Emerken bir bakıyodum uykuya dalmış oluyodu ve uyandırmakta çok güçlük yaşıyodum. (Tabii o zamanlar Tracy Hogg'un kitabı Türkçe'ye daha çevrilmemişti. Bu değerli kaynağa ancak kızım 3 aylık olduğunda sahip olabilmiştim.) Miniğim zayıftı ama sağlıklıydı çok şükür. Ben onu küçük kurbağam diye seviyordum; çünkü aynı kurbişe benziyodu. Tracy Hogg'u da yakınen bloğunu takip ettiğim sevgili Gül Çanakçıoğlu'ndan öğrenmiş ve onun yazdıklarını kendime rehber alarak bebeğimi bir rutine alıştırmıştım. Burdan ona çook teşekkür ediyorum. Gerçekten tüm annelerin yararlanabileceği güzel bir blog oluşturmuş arkadaşım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...