Daisypath Happy Birthday tickers

25 Haziran 2009 Perşembe

19 Haziran Yeliz Hala'mın Mezuniyeti






Bu hafta benim için dolu dolu geçti. Yeliz Halamın Mezuniyet Töreni vardı.Ailecek onun mezuniyetine gittik. Melekler gibi olmuştu halam. Biraz kalabalık ve sıcaktan bunalmıştım;ama onun bu en güzel gününde yanında olmak ve onun mutluluğunu paylaşmak benim için daha önemliydi. Bu yüzden orda çok akıllı durdum ve halamın kepini kafama geçirdim darısı bana da bulaşsın diye :) Babaannem, dedem, Mustafa amcam,Yeşim halam, kuzenlerim herkes oradaydı.Yeliz halam yüksek hemşireliği bitirdiği için herhangi bir sıkıntım olduğunda anne-babamın başvurduğu ilk kişi o oluyor. Ondan gerekli direktifleri aldıktan sonra bana müdahale ediyorlar, kendimi çok şanslı hissediyorum. Yeliz halam beni çooookkk seviyorr;nerden biliyosun derseniz. Yanına gittiğimde gözü benden başkasını görmüyor, kucağından hiç indirmiyor, bana sürekli farklı farklı oyunlar icat ediyor. Onunla çok eğleniyorum. Benim ağlamama hiiiiç dayanamaz kendisii, onun yanında büüyüükk bir dokunulmazlığım var anlayacağınız. Bi de halam benim dışımda herkese zaman zaman kızıp darılabiliyor;amaaaa bana bunu yapamıyor;çünkü ben bir bebeğim ve halam beni çook seviyorrr. Onun yanındayken kendimi güvende hissediyorum, annem de beni ona bıraktığında içinin rahat olduğunu söyler durur hep babama. Halam bana hiç kıyamaz bende onaa. Halacığım çok süslüdür, büyüyünce beni de süsler artık, bi deee var yaaa halam bana dans etmeyi öğretiyor. Geçiyor karşıma oynuyor, bende ona eşlik etmeye başlıyorum ilk önce alkııışşşş, sonraaa ellerimi onun yaptığı gibi yapmaya çalışıyorum, yerimde zıplıyorum, o zaman hepimiz çookk seviniyoozz, herkes mutlu oluyoo.Hızmalı halam senii çookk seviyooyumm... Yeni işinde mutluluk ve başarılar diliyorummm... Sevgili halamın mezuniyetinden görüntüler (Bana hatıra kalsın)Yeğenin Duru :) (Duru'nun dilinden)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...