Daisypath Happy Birthday tickers

10 Haziran 2009 Çarşamba

Çağlar Dayım ve Özgür Dayım

Ailemin üyelerini tanıtmaya devam edeyim dedim.Aşağıda resimde gördüğünüz benim Özgür dayım,anneminteyzesinin oğlu oluyormuş,benim de dayım oluyormuş dolayısıyla. Gerçek dayımın ise adı Mehmet Çağlar. Özgür dayım İstanbul'da oturduğu için maalesef yanımda sürekli olamıyor, ara ara geliyor.İkisini de çok seviyorum. Benimle hep oyun oynuyorlar, Çağlar dayım beni hep"kuju, kuju" diyerek seviyor. Benim ağlamama hiç dayanamıyor, kucağına alıp beni hep gezdiriyor bu da benim çook hoşuma gidiyor. Annem doğduğumun ilk günlerinde dayımın bana çok baktığını söylüyor. Özgür dayım da çeşitli yüz hareketleri yapıp, tuhaf sesler çıkararak beni güldürmeye çalışıyor. Onun o halini görmek çok komik olduğu için ben de gülüyorum. Çok sevecen bir dayı benim Özgür dayım. Babam, teyzem beni hırpalayarak severken Özgür dayım beni incitmemek için büyük çaba sarf ediyor.Hıı bi de dayım çok iyi taklit yapıyor babası ile annesinin taklidini yaparken görseniz..Çok komik çokk.O gün beni aradı annemle konuştu ama bende bir iki "aguu" yaptım ona, beni çook özlemiş. Bende özledim onu. Canım benim onu seviyorum yaa. Hatta ve hatta dayılarım yanımda olduğu zaman ne anneme ne de babama gitmiyorum. Çünkü dayılarım benim daha çok nazımı çekiyorlar ve her istediğimi yapıyorlar.Napiim bebeğim işte.. Özgür dayımın ve Çağlar dayımın kucaklarına bebek o kadar çok yakışıyor ki ilerde "çok sevecen ve iyi bir baba" olacaklarını düşünüyorum.(Sarı lacivertli Çağlar dayı,Yeşilli Özgür dayı)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...