Daisypath Happy Birthday tickers

18 Haziran 2009 Perşembe

Duru'nun Mızırdanmaları

Tatlı meleğim böyle bir başlık atmak zorunda hissettim kendimi çünkü şu iki haftadır sürekli mızırdanma içerisindesin. Hiçbir şeyden zevk almıyosun, sürekli anneyle olayım, anne beni kucağına alsın, anne benimle ilgilensin, anne beni gezdirsin, hep benim istediğim olsun modundasın. (Annen her zaman yanında bebeğim ve güçlü bir kişilik oluşturman içinde ne gerekiyorsa yüksünmeden onu yapacak.)Okul kapandı kapanalı o kadar çok yoruluyorum ki akşam sen uyur uyumaz bende yatağa kendimi atıyorum ve sabaha kadar kalkamıyorum. Neyse ki bugün baban da yardımcı olduğu için biraz daha rahatladım. Bu huzursuzluğunun sebebinin diş olduğunu biliyoruz;fakat seni bu kadar rahatsız edeceği hiç aklıma gelmezdi meleğim. Sürekli ağlıyorsun, altını veya üstünü değiştirirken kıyameti koparıyorsun, ağzına katı hiçbir şey almıyorsun, sadece mama yiyosun o da çok az(insan üzülüyor bu durumlara elinde olmadan),sürekli dışarda olup gezmek, yürümek, top oynamak istiyosun(bunları zevkle gerçekleştirmeye çalışıyoruz;ama insanın belli bir yorgunluk noktası da var bebeğim)Şu an çok yoruldum sabah 6'dan beri birlikte koştuk, oynadık, seninle okula gittik, arkadaşlarımla tanıştın, okulumu gezdin çığlklar atarak, ordan real'e geçtik, orda gezdik, balon aldık, kendine bebek seçtin... neler yapmadık ki...Evden çok çabuk sıkılıyosun, elimden tutuyosun kapıya yöneltiyosun, kapıyı işaret ederek "ıııhhhh" diyosun (yani gidelim)Gündüz uykuların tamamen bozuldu, uyuyamıyorsun Anneciğim.. Senin için çok zor diş çıkarmak seni anlamaya çalışıyoruz bebeğim ve elimizden geldiği kadar ihtiyacın olab ilgi, şefkat ve sevgiyi gösteriyoruz. Umarım seni bir nebzede olsa rahatlatabiliyoruzdur. Dedenler seni çok nazlamışlar Duru Hanım. ÇÜnkü her istediğini ağlayarak yaptırma yoluna gidiyosun, yapmazsak da sanki canını yakmışlar gibi ağlıyosun ve gözlerinden damla damla yaşlar akıtıyosun. Bu huyunu düzeltmemiz gerekiyor;çünkü hayatta reddedilebileceğini her istediğinin her zaman olamayacağını öğrenmen gerekiyor. Şimdilik bu kadar yazabiliyorum canım kızım; çünkü beni çooook yordun; tatlı bir yorgunluk tabii ki.Sen bi daha 11 aylık olmayacaksın di mi bu günlerinin de tadını çıkarmamız gerek. Şimdi babanla oturup kitabımızı okuyacağız, inşallah ilerde sende bize eşlik edersin anneciğim... Seni çoookk seviyoruuuzzz

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...