Daisypath Happy Birthday tickers

25 Haziran 2009 Perşembe

21 Haziran İlk Babalar Günü Heyecanımız

Böcüküm doğduğun ilk zamanlar, babalık heyecanından çok şaşkınlık hakimdi ruhuma.Bu nasıl bir duyguydu Allahım; etrafımdaki herkes heyecan ve mutluluk içerisinde ama bende sadece şaşkınlık,şaşkınlık ve yine şaşkınlık.Babalığın nasıl bir duygu olduğunun zaman geçtikçe ayırdımına vardım.Yaşanmışlığımız ve paylaşımlarımız arttıkça o müthiş duygunun tadı yerleşti ruhuma.Bir gülümsemen,neşe içerisinde ortalıkta dolaşman,yarım milyarlık telefonumu kemirip heba etmen,kumandaları yerlere çalman...Artık bu evde bir Böcük var dikkat edin mesajını veriyordu bize.Kızmıyordum sana kızamıyordum kırsın kumandaları,atsın telefonları umrumda bile değil, sen yeterki bir gülümse o yeter.Ben babayım aşkım senin koca burunlu ,geveze ama sana aşık bir adam babanım ben.21 Haziran ilk babalar günümdü benim.Önceleri saçma gelen ,babamı aramadığımda babamın sitemlerini saçma bulan ben, bu günün anlamını 21 Haziran da öğrendim.Babalığımı bu günde varlığınla ve annenle bir olup da hazırladığınız tatlı hediye ile taçlandırdınız.Yaşasın babalık.Tüm babaların babalar günü kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...